Levél Angliából - week 17c

2010.12.08. 20:58

Suli:

 

Az alábbi képet fogom felhasználni, ha bárki kétségbe vonja, hogy végigszenvedtem a közgáz előadásokat, melyeknek a mai nappal vége. Ezért is ragaszkodott hozzá Kim, hogy Mr. Bibbyvel képet készítsünk, mert ki tudja, mikor látjuk őt újra, és mivel valamiért óriási elmének tartja, szeretett volna egy közös fotót. Ja meg azért is, mert szerinte megszólalásig hasonlít De Niro-ra, és én meg nem sütöttem el a poént, hogy ha sokáig kutakodunk Olaszországban, akkor biztos találunk valóban egyet akihez igen, így inkább ráhagytam. Viszont mivel én meg Mr. Bibbyre hasonlítok megszólalásig (igen, csak addig, mert brit) ezért kénytelen voltam szakállt növeszteni gyorsan, hogy lehessen látni, ki kicsoda végülis a képen. Az idétlen vigyorom meg nem azért van, mert a bajusz már nem tud hova nőni és a számat tolja lefelé, hanem mert a kép készítése közben nem tudtam, hogy hogy álljunk össze, és így a nagy hezitálás közben meg tudtam kérdezni Mr. Bibbytől, hogy megérinthetem-e:

- Can I touch you?

- Sure!! Please do so!!

...és ekkor karolt át minket, de én a vaku villanásakor még a párbeszéd feldolgozásán fáradoztam, annak minden kétes értelme átvillant az agyamon, na ezért a hülye vigyor.

Mr. Bibby egyébként végre kiértékelte az első dolgozatomat, úgyhogy megvan az első mark-om. Ha valakit érdekel hogy milyen lett, kérdezze meg e-mailben...

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr772502965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyec75 2010.12.09. 10:36:42

Milyen lett, nem brit? Szakállat meddig növeszted? És mettől (Matt-től)? Kimet ismerem Koreából. Házakat árul, de nem ingatlanos, ha jól tévedek.

robber-fly 2010.12.09. 14:05:05

@qkackoko:
értem, nem tudom, már nem tudom, tényleg?, nem értem.

konyec75 2010.12.09. 14:27:24

@robber-fly: már, hogy ott mindenkit Kimnek hívnak és kb. így néznek ki (a nők is). Pl. volt egy Kim nevű pártner, aki számítógépházakat gyártott.

robber-fly 2010.12.09. 15:40:23

@qkackoko: aha, ez a ház dolog nem esett le. Hát, igen fél ázsia így néz ki, bár én már látok eltérést a thai-ok, meg a kínaiak közt, de például Kimre néha dühösek a kínaiak, hogy ha egyszer kínai, akkor minek erőlteti az angolt velük is...már forralok egy kínai posztot, abban majd erről még értekezem kicsit.
süti beállítások módosítása