Levél Angliából - week 42

2011.06.03. 10:35

Kétharmad

 

Most lett világos, hogy mire volt tavaly az óriási öröm otthon. Megvan végre a kétharmad, és ez tényleg jó érzés, már én is tudom. Letudtam a második szemesztert (még akkor is, ha netán porszem került volna a gépezetbe, és valaki még egyszer látni akarna - egyelőre ennyit tudtam tenni) úgyhogy mérföldkőhöz érkeztünk. Az első harmad után az volt az új érzés, hogy helytálltam, és legalább az elején túljutottam, most a másik végén vagyok kicsit: most az esett le, hogy ezt meg lehet csinálni, és nem is olyan távoli az a fény az alagút végén. Egy disszertáció maradt hátra, ami jóval több, mint "írás", az tulajdonképp csak a végtermék formátuma. De a legfontosabb eleme már annak is megvan, mert kitalálni, hogy miről, milyen formában, mit, hogyan, honnan - hová eljutva kutassak, az tán a legnehezebb része az ügynek, és ez már megvan. 15 oldalban taglalom egy dolgozatban, amit épp most elemez valamelyik kedves tanerő. (- és mi az, mi, mi, miről írsz?? - Majd lejjebb rámutatok, hogy téged miért nem érdekel annyira) És a vége felé járok azért is, mert az oktatást letudtam. Nincs több óra, órára készülés, a feladott giga mennyiségű olvasnivalóval, amitől a laptop fedelét emelővel kellett felnyitnom, és nincs több hülye osztálytárs, és prezentáció meg kellemetlen szituációs gyakorlat. A harmadik félévben kizárólag önálló munkát kell végeznem, majd szépen beadnom szeptember közepén és várni az értékelésére. Ennyi van hátra. Na meg persze a kérdőív ami egy fontos eleme a munkának és amit nagy örömmel fog a kedves olvasóközönség megválaszolni majd, ugye??? Ez tényleg kedves, előre köszönöm. (- na ezért nem érdekel)

Legközelebb reményeim szerint a jövő héten jelentkezem, amikor is a magyar osztag megszállja a Waczak szállót (DaniBobóAttiHege) és gondoskodnak témáról bejegyzés ügyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr302953680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerwald 2011.06.04. 21:20:28

Gratulálok Fiú

Mit jelent az, hogy még egyszer látni akart? Látott már és elégedett volt a második fellépéseddel? Azért ez belefér ha így volt és a legjobbakkal is megesik. Nagyon sajnálom, hogy nem tudok menni, de nem engedélyezte a cég, hogy kocsival menjek a nagy Párizsi útra, akkor át tudtam volna ruccani én is a hétvégére. A repülő kötelező, ne kérdezd miért.
Büszke vagyok rád. Meló ügyben vannak fejlemények?
A hó végén jössz? Tartsam neked a területi képviselői állást az asszony közelében? Bár nem gondolnám, hogy erre vágynál, de opciónak nem rossz.
Csókollak
G

robber-fly 2011.06.04. 22:05:09

@gerwald: Gerwald, a látni akar az lehetséges jövőidő és nem múlt. Csak azért írtam, mert eredmények hiányában nem szeretek feltétel nélkül örömködni. A vezetést azért nem engedik, mert a biztonságodat így könnyebb szavatolni, ha nem te vezetsz, gondolom policy, én is mindig küzdöttem, hogy vezethessek. A melő egyelőre valóban nem az amit keresek, de kösz.

konyec75 2011.06.07. 23:21:28

Ez tényleg kúl és én is sajnálom, hogy nem leszek ott az ünnepségen.
süti beállítások módosítása