Levél Angliából - week 12d

2010.11.06. 13:06

Kultúrák-népek-szokások #4:
 
Lakótársam Pakisztánból meglát a géppel a kezemben, aszongya: olyat mutatok, hogy beszartok. Így nem táncol senki ám nyugaton. És rákeresett az indiai Jacko-ra, Prabhu Deva-ra. Hát, tényleg beszartam, aztán sok-sok erő kellett hozzá, hogy ne húzzam le nagyon durván a produkciót. Nekem egyértelműen az egykoron gyakran rendezett hülyetánc-versenyeink ugrottak be, ahol az egyetlen szabály az volt, hogy lehetőleg minél összefüggéstelenebbül állítsuk egymás után az egyes mozgáselemeket. Ebben Prabhu Deva briliáns. Lakótárs azzal fényezte a srácot, hogy még Jacko is hívta táncolni (aki egyébként szerintem szintén összefüggéstelenül táncolt, és kb. 5 elemet ismételt egymás után, ebből egy a péniszre nyúlás, szóval csak négy igazán), de ő nemet mondott. Ízelítő itt, a minőség gyér, de a lényeg látszik, illetve a youtube persze kínál még ezer más példát (kedvencem 1.20 körül, amikor Domán Attivá változik és kisétál):
 
https://www.youtube.com/watch?v=CHiiWQ1CBGQ
 

Az egészben megint azt fontos látni, hogy bármennyire is nehezen fogyasztható ez az egész számunkra, ezt nagyjából fél Ázsia (India-Pakisztán-Banglades-Sri Lanka nagyjából közös kultúrízléssel majd másfél milliárd főt jelent) lelkesen ünnepli, remekül szórakozik rajta. Le vannak maradva? Bénák? Nem tudom, ízlésről lévén szó ezt hülyeség lenne kijelenteni. Mindenesetre sokan vannak, az biztos, úgyhogy ha Mr. Deva esetleg megtudja, hogy szerintem tré amit csinál, bizonyára ízlésrendőrt hív, majd megkér, hogy nézzek már körül, mennyien szeretik az ő munkáját. Csak az én készülékemben lehet a hiba...

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr382427602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robber-fly 2010.11.07. 16:49:33

Tegnap este meglátogattuk a helyi clubot Shanival. Hát, nem mondom, hogy meg voltam lepve -annál inkább voltak a környező tinik- amikor jóbarátom leadta nagyjából a fenti műsort. Ütem? Következetesség? Ráció? Ezek nem voltak jelen ezúttal, de aranyos volt, szerintem tetszett mindenkinek, a legszórakoztatóbb az volt, mennyire komolyan vette.
süti beállítások módosítása