Levél Angliából - week 24c

2011.01.29. 23:59

Reality?

 

Szóval értem én, hogy ez egy unalmas meló, és mivel már sok éve fut az adás, nem csoda, hogy hajlamos elpilledni néha a vezérlőben Ed Harris, de valaki legyen kedves szólni neki, hogy rákönyökölt a fura véletlenek gombra, plíz. Merthogy azért ennyire nem kéne egyértelműen nyomni ezt. Igyekszem én komolyan venni az egészet, de így nem könnyű.

Minap például olvasok valamit a Notting Hillről, (a filmről) erre azonnal megszólal a rádióban a betétdal. Jó, OK, nem olvasok mindig erről, de hát miért ne lehetne véletlenül így, jó. Aztán, ma volt, hogy a rádióban szól egy szám, gondolkodom, ki is ez, ki-is-ez?.. aztán mikor a pasi elkezd énekleni, akkor már tudom: Prince....de nem kell hogy kimondjam, elég ha leolvasom a képernyőről, ugyanis a google map-en, amin épp melózom, és keresek egy fodrászatot Arizonaban, hogy-hogy nem, a derék borbély a West Prince Streeten űzi az ipart. Hol máshol. Persze véletlen, hiszen évente többször is, legalább kétszer, vagy akár háromszor is hallgatok Prince-t, szóval miért-ne-le-het-ne?? De a legdurvább egy pár hete volt. Szintén rádió, úgy látszik ez a legegyszerűbb csatorna idegesítő jelek továbbítására, nem tudom, talán ez ügyben is javasolnék némi fejlesztést a vezérlőben, elvégre nem 74-et írunk már, amikor kezdődött a sorozat. Szóval, történt, hogy futok a kórház környékén; félig erdő, nagyon hangulatos, van pár javasolt futó útvonaluk. Ez volt az első utam egy bizonyos irányban, ami mindig izgalmas, van némi felfedezni való, nem csak a folyamatos küzdelem a levegőért (ami szintén izgalmas, csak nem úgy). Futok az úton, de egyszer csak a távolban egy lezárt kaput pillantok meg, az én kijelölt vonalamon keresztben. Aztán közelebbről már látszott, hogy van mellette annyi hely, hogy el lehet futni mellette, szóval lehet, hogy csak az autókat zárják ki ezzel, de az is lehet, hogy magánterület, és rossz felé futok, vagy magánterület és pitbullok rohangálnak bent és nagyon rossz felé futok. Ezeken járt az agyam miközben közeledtem a kapu felé. A rádió a fülemben, egy szám szól épp. Lendületben voltam, gondoltam lesz ami lesz, megyek tovább, és futottam tovább a kaput kikerülve. Ahogy elhaladtam a lelakatolt kapu mellett, a szöveg a következő részhez ért: "nagyon jó oka volt annak, hogy az ajtó zárva volt".

? Jó, nem jöttek a képzelt pitbullok, és nem történt semmi különleges ez után, de azért volt bennem némi kétség pár percig. Tehát hangsúlyoznám: partner vagyok abban, hogy csináljuk ezt végig, és elhiszem, ok, hogy ezek véletlenek, csak ne ennyire egyértelműen állítsuk ezeket a szitukat be, ha lehet, csak hogy könnyebb legyen egy kicsit nekem is, OK? 

Kösz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr722624261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása