Levél Angliából - week 26c

2011.02.12. 21:15

52/2 - Telefonfülke

 

 

Hát(tal is állhattam volna, csak azért mondom, hogy rendben legyen a lelke a nyelvvédőknek) ilyen nem nagyon van ma már. Kettőről tudok, az egyik így is a "modern" BT verzió. Jó, nyilván több van városszerte, csak nem veszem észre, de a lényeg, hogy a kutya nem használja. Minek? Tegye fel a kezét, aki az elmúlt 10 évben belépett egy telefonfülkébe. Na ugye. Egyébként ha előfordulna, hogy nincs a mobil valakinél, és mindenképp telefonálni akar, akkor se fog tudni, mert olyan még nem volt, hogy az aprót háztartási cuccokra be tudjam szedni a lakótársaktól két héten belül. Nem hord senki készpénzt nagyon, nálam is elvétve van. Nem tudnék hirtelen olyan szituációt említeni, amikor fémpénz kéne. Talán a buszon kell, de azzal nem járok. Mellesleg a telefonhasználat az én esetemben a mobilra kiterjedően is a nullához közelít. Talán 1 hívásom van átlagosan havonta(!). Lehet irigyelni, vagy sajnálni, kinek milyen üzenet hordoz ez az info. Meló neten megy, sulival  a kapcsolat szintén. "Hállló, nem zavarok?" Na, ez a kérdés nem kell e-mailben, mert akkor nyitja meg a kedves címzett, amikor nem zavarok. A telefont sok mindenre használom, de telefonálásra, beszélgetésre már nem. Arra ott a skype. (...itt jegyzem meg: aki azt meri mondani, hogy "jajjajaj, de hiányoztál!", annak meg fogom mutatni a skype híváslistát, vigyázat!! :))))))

fotó: Hamvas Gergely H.S.C.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr772656758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsigmond.judit1974 · http://skypesuli.hu/hirek 2011.02.13. 17:58:26

egyetértek, én is már csak skype-on pofázom mindenkivel.

Zsiráfgondozó 2011.02.19. 13:44:04

Róbert!

A kevés mobil használatért irigyellek, de én nehezen tudnám a melót nélküle intézni. És a skype meg nem mobilis még( bár már hallottam olyat, hogy igen, de akkor már az is csak telefonálásnak számít vagy nem?) Legalább ingyenes talán. No mindegy.

A fülkével kapcsolatban, mivel itthon is van néhány itt ott, megkérdeztem egy szakembert valahol, hogy árulja el, hogy minek van még annyi és ki használja vajon? Mire a válasz valami ilyesmi volt: Előírás, hogy bizonyos számúnak lennie kell , még ha szökő évente is használja az ember fia.
Ezt még értettem is, de az már kicsit furcsább volt, hogy tudtommal a legtöbb telefon kártyás .
Ezek szerintem azért is vannak meghagyva, hogy lehetnek olyan esetek amikor veszély helyzet van, nincs térerő, elromlik a telefonod, vagy esetleg őskövület az illető és nincs mobilja és ezekben az esetekben azért csak kelhet egy ilyen..........és itt a csavar. Rohansz hogy telefonálj! Még aprót csak összekukázol innen onnan a zsebedből, de KÁRTYÁT? Szerintem esélytelen. Pedig tudtommal ebből van több, mert a pénzest mindig feltörnék, igy meg a kutya nem használja, de lehet hogy rosszul tudom.
Mindjárt kikeresek egy telókártya eladási statisztikát 2010-re....és lehet hogy abból kiderül minden:)

Egyébként volt egy kb fél napos a'szem pannon hálózat gebasz nem oly régen. No! Rögtön kiderült mekkora hasznuk van, volna, mert akkor én is elég ideges voltam hogy senki nem tudtunk elérni aki 20-as volt, de ezt csak később mondták be a rádióba, hogy összeomlott a rendszer. Ilyen bármikor másik szolgáltatónál is megeshet, durva esetekben egyszerre is akár. ( Valamilyen csapás esetén pld)

Uff szólottam

D.

robber-fly 2011.02.20. 00:22:54

@Zsiráfgondozó: a kártyadolog nekem is eszembe jutott, nyilván senkinél nincs. Viszont a segélyhívás mintha díjmentes lenne..legalábbis úgy lenne értelme a dolognak. Az egyszerre összedőlő mobilszolgáltatókról az jut eszembe, volt már ilyen, hogy egyik sem működött: 1992-ben például. Skype nálam egyébként megy a telefonon is, tehát így tényleg nincs különbség. De azon se hív senki, hogy a macska rúgjon mindenkibe egyet.

gerwald 2011.02.20. 15:58:23

@robber-fly: az be sincs kapcsolva soha, hacsak nem azon hívlak, mert akkor a gépeden lévő nincs bekapcsolva. Szóval ne reklamálj kicsákó tudd meg hiányzol, de szívesen tudatjuk veled hetente párszor, hogy érezd a szeretetet. Lindával mi van, ő nem jön haza?

robber-fly 2011.02.20. 16:07:11

Linda jön állítólag, nekem azt mondja legalábbis. Linda, Jössz?
süti beállítások módosítása