Levél Angliából - week 28

2011.02.25. 15:04

Időjárásjelentés

 

Itt a nyár. Röviden. (kicsit bővebben balra.) Mielőtt úgy tűnne, hogy ez bloggeri túlzás, vagy esetleg egy könnyed széppróza első sora, akkor jelzem: tényközlésben vagyok. Na nem mintha ne vettem volna fel két hoodyt a futáshoz tegnap, de pontosan így jártam el augusztusban is, amikor kimentem a partra futni. (egy könyvet vittem vissza a könyvtárba egyébként; (kellemetlent a muszájjal) nem szeretek tárgyakkal a kezemben futkosni, de a környéken a könyvrablások száma az elmúlt években alacsony, ezért nem éreztem magam kellemetlenül a rendőrautó mellett elfutva...) Tehát jó idő van, ez az egyetlen időszak, amikor az ittenit jónak nevezhetjük, legalábbis az otthonihoz képest, ha jól látom a helyzetet (hó, mínusz). Nálunk a gyerekek már rövid ujjú pólóban kergetőznek az utcán, a fiatalok lábára azonnal felkerült a flip-flop (ujjas papucs, ahogy egyetlen magyar ismerősömtől hallottam itt - bárhol lehet újat tanulni ebből is látható). Aggódtam, hogy a bringázás a télen nem lesz kivitelezhető, de simán ment végig. Nyáron meg el kell költözni valahová, mert az tényleg tragikus.(mondjuk Barcelonaba, végül is csak egy jó könyvtár kell angol szakirodalommal, hátha van nekik ilyen. Majd ránézek...)

A bejegyzés trackback címe:

https://tornasor.blog.hu/api/trackback/id/tr232690047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása